Haber

Malatya son iki ayda 35 bin kez ‘merhaba’ dedi

MALATYA (İGFA) –Malatya Büyükşehir Belediyesi Davet Merkezi, Büyükşehir’in yerel yönetim hizmetlerini sunabilmesi için anlık sorunların analiz edilmesi ve sorunların giderilmesi noktasında 7 gün 24 saat ulaşılabilen bir analiz merkezi olarak vatandaşlara kolaylık sağlamaya devam ediyor. aktif ve kaliteli bir şekilde Malatya halkına ulaştırmaktadır.

Çağrı Merkezi tarafından son 2 ayda 34 bin 633 davet yanıtlanırken, vatandaşlardan gelen talep, teklif ve şikayetler titizlikle incelenerek sonuçlandırıldı.

Büyükşehir Belediyesi’nin sorumluluk alanındaki her konuda hassasiyetle hizmet veren 444 51 44 Davet Merkezi numarası ile ulaşımdan, fenni çalışmalara, park ve bahçelerden, polis kontrollerine kadar birçok konuda vatandaşlara anlık analiz imkanı sunuyor. çevre ve veterinerlik hizmetlerine.

Büyükşehir Belediyesi ürettiği projeler ve sunduğu hizmetlerle vatandaşlara konforlu şehir hayatı sunarken, iletişim ve erişilebilirliğin değerli olduğu 444 51 44 Davet Merkezi ile 7/24 vatandaşın yanında yer alıyor. .

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu
istanbul escort
istanbul escort
istanbul escort
adalar escort
arnavutköy escort
ataşehir escort
avcılar escort
bağcılar escort
bahçelievler escort
bakırköy escort
başakşehir escort
bayrampaşa escort
beşiktaş escort
beykoz escort
beylikdüzü escort
beyoğlu escort
büyükçekmece escort
çatalca escort
çekmeköy escort
esenler escort
esenyurt escort
eyüp escort
fatih escort
gaziosmanpaşa escort
güngören escort
kadıköy escort
kağıthane escort
kartal escort
küçükçekmece escort
maltepe escort
pendik escort
sancaktepe escort
sarıyer escort
şile escort
silivri escort
şişli escort
sultanbeyli escort
sultangazi escort
tuzla escort
ümraniye escort
üsküdar escort
zeytinburnu escort
bratca.com istanbul escort ajansı
istanbul eskort