Kellogg Türkiye Yılın İlk Yulaf Hasadını Gerçekleştirdi
Kahvaltılık gevrek üreticisi Kellogg, yılın ilk yulaf hasadını yaptı. Dünya çapında 1 milyon çiftçiye ulaşma hedefiyle hareket eden şirket; Isparta, Sivas ve Eskişehir’de toplam 12.500 dekar alanda yulaf çiftçilerine ziraat mühendisi danışmanlığı, gübre ve bitki koruma ürünleri gibi konularda destek vermektedir.
Kellogg Türkiye, yerli üreticiyi desteklemek için yürüttüğü projede ilk hasat ürünlerini topladı. Isparta, Sivas ve Eskişehir’de toplam 12 bin 500 dönümlük alanda yulaf üretimine katkı sağlayan Kellogg Turkey, tarım mühendisliği danışmanlığından gübre ve bitki koruma çalışmalarına kadar birçok alanda çiftçilere destek oldu. proje.
Yulaf hasadı etkinliğinde konuşan Kellogg Turkey Genel Müdürü Khurram Zaidi, şirketin insanların sadece karın doyurmakla kalmayıp tüm ihtiyaçlarının karşılandığı adil bir dünya vizyonunu, yerel çiftçileri destekleme taahhüdünü ve çeşitli sosyal sorumluluk projelerine desteklerini ifade etti. . Kellogg Company, refah, gıda güvenliği ve iklimin birbiriyle bağlantılı çıkarlarına odaklanarak toplumsal bir amaç doğrultusunda büyümeye devam etme hedefiyle açlığı sona erdirmek ve 2030’un sonuna kadar 3 milyar insanın ‘Daha İyi Günler’de yaşamasına yardımcı olmak için çalışıyor. .
Zaidi, “Verimli ve sürdürülebilir tarım uygulamaları dünyamızın geleceği için büyük değer taşıyor. Kellogg Better Days taahhüdümüz çerçevesinde dünya çapında 1 milyon çiftçiye ulaşmayı hedefliyoruz. Çiftçilerimizin yanında olmaktan çok memnunuz. Türkiye’de yılın ilk yulaf hasadını yapan, lezzetten ödün vermeden en yüksek standartlarda ürünlere önem veren, kullandığımız yulafı yetiştirmek ve üretmek için yorulmadan çalışan azimli çiftçilerimize en içten teşekkürlerimi sunarım. bizim ürünlerimiz.”
Kadın üreticilere destek
Şirket, yerel üreticileri desteklemenin yanı sıra kadın çiftçilere olan bağlılığını da vurguluyor. Hasat etkinliğine katılan yulaf çiftliği sahiplerinden Aylin Taşlak Uslu, şirketin tarım sektöründeki kadınları güçlendirmek için yaptığı çalışmalara vurgu yaptı. Uslu, “Şirketin küresel gıda kriziyle mücadele çabası, 2030 yılına kadar 3 milyar insan için ‘Daha İyi Günler Yaratmak’ vaadini içeriyor. Sadece doğal kaynakları korumadan önce 5 bin 600 tonluk bir hasat bekliyor ve yulafımız kısa sürede insanların beğenisine ulaşacak. sofralar. Ulaştığımız herkese gülümse. Umarız getiririz.” – İSTANBUL